2013. október 30., szerda

#3 Kritika ~ Sophie Taylor világa (Lovászlány)



·       Fejléc: Nagyon megfogott, már említettem, hogy az előző kritikában, hogy egy jól kidolgozott fejléc, sokat jelent. A színek, a képek egyaránt passzolnak, nekem nagyon tetszik, viszont, nem a te alkotásod, úgyhogy ezért a dicséret nem teljesen téged illet.
·       Háttér: Megy a fejléchez, sőt igazán jól illik, hozzá ez a visszafogottabb stílusú háttér, nem vonja el a szem figyelmét olvasás közben sem.
·       Összkép: A fejléc és a háttér megy egymáshoz, erről ennyit.  A bejegyzések címei egyszerűek, letisztultak, tetszik. A modulokról is ugyan ezt mondanám el. Amin változtatnék a helyedben, azok a linkek színei, nem illik az összhangba ez a kék szín.
·       Írás stílus: Nem átlagos, jó és semmiképp sem unalmas leírások. Csak így tovább! 
·       Történet: Van benne minden, és mégsem érzem zsúfoltnak, nekem nagyon tetszik. És halkan megjegyzem amúgy nagyon oda vagyok a lovakért, szóval ez nálam már így is plusz pont.

További jó blogolást, remélem hasznodra váltam!
xxxJust a Girl  
Megszólalok: Azóta láttam, hogy feliratkozott Kath is köszönöm neki, meg azoknak akik megint visszajeleztek a cserével kapcsolatban. És remélem majd elhíresztelitek a baráti körötökben ezt a blogot nekem sokat jelentene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése