2013. november 2., szombat

#4 Kritika ~ I love you, but i hate it...





I love you, but I hate it

·       Fejléc: Láttam nem sokkal azután változott meg a fejléced miután ezt a kritikát kérted... és nem palástolom, szerintem hiba volt ez a fejléc. Kezdjük a legszembetűnőbbel talán, ami nem más mint a hatalmas szem ami elfoglalja majdnem a fél fejlécet és még rosszul is van kivágva. A másik a félarcu lány lenne aki szintén rossz kivágást birtokol és akkor még ott van a háttérben az egymagában álldogáló kastély, ami inkább valami horroros történethez illene. Mivel tudom, hogy az előző blogodnál nem akartál fejlécet ott még nem is erőltettem, de szerintem rendelj valamelyik designes blogtól egy fejlécet ennek a blognak.
·       Háttér: Mág ha illene a fejléchez, bár szerintem kár érte, ugyanis ez egy szép háttér.
·       Összkép: A fejléc és a háttér nem mennek egymáshoz, ezt már mondtam. Ami nekem nem tetszik, de nagyon nem az a szereplők képe. Először is döntsd el, hogy anime figurák legyenek, vagy rendes emberek, mert ez így nagyon nem megy egymáshoz. A többi rendben van.
·       Írás stílus: Nem sokkal másabb mint a My revenge c. sztoridnál.
·       Történet: Az alap történet jó, bár nem mondanám a kedvencemnek, hát ízlések és pofonok. De ahogy a fejezetek hosszúságából és mennyiségéből látom, te nagyon szereted, úgyhogy további jó írást hozzá.


További jó blogolást, remélem hasznodra váltam!
xxx  Just a Girl  
  Megszólalok: Öröm látni, hogy mennyien kezditek felfedezni a blogot, de komolyan mondom lassan kezdek meghatódni:')

1 megjegyzés: