2013. november 3., vasárnap

#5 Kritika ~ Warrior Princess (My beautiful mistakes)



Warrior Princess (My beautiful mistakes)

Író:Lora


·      Fejléc: Tetszik, visszafogottak a színek, mégis lényegre törő. Megnéztem az előző fejléceidet és gratulálok hozzá, rengeteget változott a blog, természetesen jó irányba.
·      Háttér: Egyszerű de nagyszerű, nekem mindig ezek a fajta hátterek tetszettek.
·      Összkép: Nekem tetszik, a fejléc és a háttér szép összhangban van, a modulokkal nincs probléma, amit viszont javaslok, hogy a chat színét változtasd meg. De lényegében egy szép igényes munkának vélem.
·      Történet: Röviden annyit mondanék, van egy új rendszeres olvasód. További sok szerencsét a történettel, gratulálok hozzá! Írás stílus: Szépen fogalmazol, nem viszed túlzásba a párbeszédeket és ha van is akkor sem felejted el leírni utána az emberek tevékenységeit a beszéd közben. Nekem tetszik.
További jó blogolást, remélem hasznodra váltam!
xxxJust a Girl 
Megszólalok: Ez lett volna hát Lora kritikája. Igyekszem ma még legalább kettőt hozni, de ha kettőt nem is egyet biztos hozok még ma. Mellesleg megjegyzem öröm látni, hogy mennyien kezdenek rátalálni a blogra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése