2014. január 2., csütörtök

Katy Perry - Png, Jpg, Gif + #19 Kritika

Sziasztok, bocsi az elmaradásért és igyekszem bepótolni a kritikákat is. Ez lenne szerintem az első igazán designos bejegyzés, remélem tetszik majd nektek. Mellesleg azért hoztam Katy-ről képeket, mert ahhoz képest, hogy szerintem számtalanan ismerik én nem igazán láttam vele foglalkozó blogokat. Remélem hasznotokra válik majd, mellesleg lehet ilyeneket kérni más hírességről chat-ben. 
(Egyik sem saját!)
Png-k:




Jpg-k:












Gif-ek:










The Dramione Story

Író: Girl Super 

Kinézet:  

A fejléced szép, a képek jól vannak kivágva, a színeit imádom, talán a nagy Draco fej alá nem kellet volna berakni azt a kicsi lehunyt szeműt, nem igazán illik oda. A fejléced szép összhatásban van a háttérrel, a szöveg és a linkekkel sincs probléma. Igazából látszik, hogy egy szép igényes munkáról van szó, gratulálok hozzá. Ami viszont már az őrületbe kerget az a forgós link effekt ha rámész a képekre, konkrétan ilyenkor elsőnek mindig szívrohamot kapok amikor rámegyek valaki fejlécére és elkezd forogni, de most komolyan, szerintem ez nem szükséges.

Történet:

Mivel még csak a prológus és 1 fejezet van fent ezért igazából nem tudok sok mindent mondani, de számomra első Dramione élménynek pont megfelelő volt. Tetszett ahogy megformáztad a karaktereket, ahogy Harmione folyton panaszkodik Draco-ra. Örültem, hogy nem volt helyesírási hibát, nem gyakran akad ilyen. Az írás stílusod tetszik, nincs vele problémám, ügyesen írsz. Amit nagyon remélek, hogy ki tudsz valami jót hozni ebből a "muszáj együtt lennünk, mert ez a büntetés" dologból, ugyanis ez egy elég sablon téma, remélem nem fog idő előtt ellaposodni, mert én nagyon várom a folytatást. Gratulálok +1 fő!
További jó blogolást! 


Ölel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése