2015. május 9., szombat

#27 Kritika

Good Girl or Bad Girl

Író: Destiny Fox


Kinézet:

Igényes, látszik, hogy már megvan egy ideje a blog, és szinte biztosra merem állítani, hogy már nem is fogsz változtatni rajta. Összességében nincs gondom vele, nem vitted túlzásba a kódokat. Talán nekem túl rózsaszín, már csak a történethez is mérten, de ezt nem rosszindulatból mondtam. Szép munka.

Történet:

Először úgy indultam neki, hogy oké, megint egy újabb olyan blog ahol az új srác hódit, a főszereplő lány meg belezúg, ami aztán viszonzásra is talál. DE, és itt a lényeg, nem azzal történik a Happy End és úgy ahogy azt gondoltam, bár a vége zavaros,(spoiler) és nem teljesen értem, hogy miért adja fel valaki csak azért mert a másiknak gyereke lesz, vagy miért nem hív fel egy zsarut hogy "Hé megerőszakoltak,mellesleg tudom is a nevét és a címét! Nem tartóztatná le?"(spoiler vége), szóval nekem ez egy kicsit érdekesen jött le, de amúgy meg kellemes csalódás volt, hogy nem a megszokott módon folytak a dolgok.

Ölel,



1 megjegyzés: